2009. június 14., vasárnap

óra, idő

Amióta az eszemet tudom, van karórám... Még nem tudtam, mit is mutat valójában vagy hogy mit jelent az idő, de hordtam, szerettem és ragaszkodtam hozzá... Ha elromlott, értsd elszakadt a szíj, azonnal másikat kellett vásárolni... Aztán le tudtam olvasni, akkor még inkább kellett, hogy mikor mehetek haza oviból vagy mikor csengetnek már az iskolában...
A bejegyzésre "készülve" próbáltam összeszámolni, hány órám is volt, de nem sikerült... emlékszem egyre, amit 2 éves koromban már viseltem aztán egyre, ami az akkori példakép órájára hasonlított és tőle is érkezett, volt, ami nagyszülői szeretetet, szerelmet jelképezett, de mind odalett...
Most van egy, amit én választottam, amiért háromszor jártam össze két várost..., de ott, ahol mindig biztonságra lelek, órát is találtam...

0 megjegyzés: