2010. február 1., hétfő

Hétfő

(az Egy 7vége című bejegyzés folytatása)
... a fű sem nőtt ma, de az órarend alakult... viszont fűt fát megmozgatva sem találtam senkit, aki ismerné az autómosó tulajdonosát... utolsó lehetőségként felhívtam az irodát, s mit  ad Isten, azt mondják, a főnök nincs, számot nem tudnak, de a kesztyű előkerült sárosan és vizesen, de ők megtisztították, menjek csak érte... Mentem is, kosznak nyoma sincs (szerintem rá sem került...), de a kesztyű a régi nagy örömömre.
Sajnos csak mikrovilágom jó néhány tagja tudja a történetet, s most, hogy visszakaptam a kesztyűt nem is tehetem közhírré a történteket, pedig már ki volt dolgozva a teljes népszerűsítési stratégia...
További tanulság tehát, hogy ne hagyjuk az igazunkat, legyünk, bátrak, magabiztosak és kitartóak, az igazság és a méltó büntetés egyaránt kijár mindenkinek.

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Örülök, hogy előkerült :-)

Bea írta...

igen, én is kimondhatatlanul örülök :)