2009. december 13., vasárnap

Há' egyen egy (H1N1) almát

    
   Az influenza "kötelező" tünete a magas láz és az az érzés, mintha az emberen "átment volna egy úthenger" vagy kicsavarták volna. Ezért ha valakinek "csak" náthája vagy torokfájása van, de nem érzi magát nagyon rosszul és nincs láza, akkor nem influenzás, hanem a felső légúti megbetegedéseket okozó körülbelül 300 kórokozó valamelyikével fertőződött meg. (forrás: www.hazipatika.com)



   Bár mostanában sokat foglalkozom az elmúlás témájával, a H1N1 vírust soha nem tekintettem igazi veszélynek. Az én olvasatomban sokkal veszélyesebb pl. az autóval való száguldozás egy alig csúszós talajon... Ám amikor tegnap egyik pecről a másikra köhögni kezdtem, reggelre a torkom is fájt, sikerült kicsit beijedni és elfilózni a kérdésen, mi lesz, ha elkaptam, ha nem megyek időben orvoshoz vagy nem a megfelelő orvoshoz megyek, stb.?! Persze a kötelező tüneteknek kb. fele jelentkezik nálam, de az elég a ijedtségre... Semmi nem történik ok nélkül, így az sem, hogy lebetegedünk, egész másként gondolkodtam el, átértékeltem, feltártam és meggyőződtem, de teljesen más dolgokról és más megvilágításból...
   Aki így szeret élni, az sosem tud felkészülni a más életre, és ebben a korban nem is kell felkészültnek lenni rá, de mégis jó ha tudjuk, hogy szerencsések vagyunk, hogy pont itt és pont most élhetünk, hogy ismerhetjük és szerethetjük a körülöttünk lévő embereket. igaz, hogy drága az élet, de azért tartalmaz évent egy Föld körüli utazást, ami nem semmi!

0 megjegyzés: